Известие

Collapse
No announcement yet.

159 2.0 jtdm 136 к.с. или 170 к.с. ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    ...
    Last edited by nickgaidarov; d.m.y г., 14:00.

    Comment


    • #17
      http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-...-to-170-a.html

      Съгласно писаното тук разликата е в софтуера и турбото,тоест с ремап и смяна на турбото 2,0 jtdm спокойно може да стане 200 и кусур кончета.

      Опппсссс,мое и да греша.....

      Compared to the 170 hp unit, the 140 HP has:
      - A dedicated engine control unit;
      - A dedicated and smaller variable geometry turbine;
      - A dedicated air intake chamber without swirl valves;
      - A dedicated, variable displacement oil pump.

      Надявам се отговорът да е достатъчен за авторът на темата.
      Last edited by Кайо; d.m.y г., 23:54.
      Alfa Romeo 159 2,4 Jtdm Q-tronic
      Citroen C2 1,6 Sensodrive

      Alfa Romeo 156 GTA Selespeed - EX
      Alfa Romeo 159 SW 2,4 Jtdm Q-tronic - EX
      Alfa Romeo 156 2,0 TS Selespeed - EX

      ....расоф ат, дърта кранта без зоб не пука!

      Comment


      • #18
        ...
        Last edited by nickgaidarov; d.m.y г., 14:00.

        Comment


        • #19
          Според мен си има разлика м/у двата мотора, най-малко турбинката е различна, а вероятно и други неща. За да има все пак някаква динамика и да върви горе-долу добре тази кола, предполагам, че и маховикът е по-лек, вероятно и съединителят, което от своя страна при ремап дори само до 170 к.с. предполага по-бързо износване на периферията, както каза колегата nickgaidarov.

          ---------- Post added at 00:40 ---------- Previous post was at 00:34 ----------

          А както е посочил колегата Кайо, вероятно куп неща са малко по-различни

          Comment


          • #20
            Смяна на турбо и ремап.
            Не знам какво визираш под окачване,моята кола въпреки,че е 3,2 и 250 кс. ,окачването-носачите поне не са по-различни от на останалите 156-ци,същите носачи като на 1,6-1,8-2,0 -1,9-2,4-2,5.
            Амортисьори и пружини минимална разлика и по-дебели стабилизиращи щнанги.
            При 159 окачването май е с някакви незначителни разлики.....

            ---------- Post added at 00:45 ---------- Previous post was at 00:43 ----------

            Първоначално публикувано от sub zero Покажи съобщение
            Според мен си има разлика м/у двата мотора, най-малко турбинката е различна, а вероятно и други неща. За да има все пак някаква динамика и да върви горе-долу добре тази кола, предполагам, че и маховикът е по-лек, вероятно и съединителят, което от своя страна при ремап дори само до 170 к.с. предполага по-бързо износване на периферията, както каза колегата nickgaidarov.

            ---------- Post added at 00:40 ---------- Previous post was at 00:34 ----------

            А както е посочил колегата Кайо, вероятно куп неща са малко по-различни
            Ми колкото и да ровя и чета за няква разлика в самият двигател като двигател не намирам.....
            Alfa Romeo 159 2,4 Jtdm Q-tronic
            Citroen C2 1,6 Sensodrive

            Alfa Romeo 156 GTA Selespeed - EX
            Alfa Romeo 159 SW 2,4 Jtdm Q-tronic - EX
            Alfa Romeo 156 2,0 TS Selespeed - EX

            ....расоф ат, дърта кранта без зоб не пука!

            Comment


            • #21
              То самият двигател едва ли е по различен, въпреки, че може дюзите да са по -различни, но по-вероятно е, периферията около мотора да е просто по-слаба, като за 136 коня...
              Иначе и аз нищо конкретно не намирам и май само си гадаем, въпросът за сега остава отворен...

              Comment


              • #22
                Зимай 170 коня,прави я 213(някои казват,че става 216) и си свиркай.
                Alfa Romeo 159 2,4 Jtdm Q-tronic
                Citroen C2 1,6 Sensodrive

                Alfa Romeo 156 GTA Selespeed - EX
                Alfa Romeo 159 SW 2,4 Jtdm Q-tronic - EX
                Alfa Romeo 156 2,0 TS Selespeed - EX

                ....расоф ат, дърта кранта без зоб не пука!

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от nickgaidarov Покажи съобщение
                  Целта на чипосването е да увеличи мощността на колата и намали разхода на гориво.
                  Не може да си къса гумите и да харчи малко. Стига сте се заблуждавали. Примери много ама кафето още не ме е разсънило.

                  п.с. тъй тъй го обърнахте на говорилня ...
                  ex - 147 16v multijet

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от Кайо Покажи съобщение
                    Зимай 170 коня,прави я 213(някои казват,че става 216) и си свиркай.

                    Мисля да не рискувам, ако изпадне нещо изгодно, ще взема 2.4 , с петака няма как да сбъркаш

                    Comment


                    • #25
                      2.0 JTDm е по-добрият вариант от 2.4 .. според мен, па и според целия "Alfaowner" .. ма това си е въпрос на лично мнение, вкус и предпочитания.

                      Относно турбините излиза, че 1.9 успешно си върви със старата и добре позната 1749, а 2.0 JTDm е 1549, за която конкретно инфо има, но много оскъдно. Иначе и при дефорсак версиите турбините са същите и на двата мотора, така, че освен софтуер и евентуално некоя щуротия като втори DPF или некоя друга еко простотия не мисля, че има.
                      Alfa Romeo Brera 2.4 JTDm 210 кавала ... и малко отгоре
                      Alfa Romeo 159 1.9 JTDm SW .. бързият влак
                      Renault Clio DCi 2018 .. без коментар .. да е щастлива жената

                      Comment


                      • #26
                        2.0 е по-нова разработка и има логика да е по-добър. Или имаш предвид по-добър като по-нетрошлив? Със сигурност ще е по-икономичен, но според мен колата ще е значително по-бавна.

                        Comment


                        • #27
                          2.4 JTDM I5 2,387 cc 200 PS (147 kW) at 4000 rpm 400 N·m (300 lb·ft) at 2000 rpm 17:1 2005–2010 -сток 2,4

                          http://www.ntuning.bg/alfa-romeo/alf...dm-170-hp.html - примерен тунинг
                          Alfa Romeo 159 2,4 Jtdm Q-tronic
                          Citroen C2 1,6 Sensodrive

                          Alfa Romeo 156 GTA Selespeed - EX
                          Alfa Romeo 159 SW 2,4 Jtdm Q-tronic - EX
                          Alfa Romeo 156 2,0 TS Selespeed - EX

                          ....расоф ат, дърта кранта без зоб не пука!

                          Comment


                          • #28
                            Ако чипосаме 2.4 пак сме едни гърди напред

                            Comment


                            • #29
                              Да....де да знам,решавай си сам,аз просто пиша време да мине.

                              Ако е 2,4 щом искаш повече коне зимай 210 коньов,с чип може към 250 коня да стане.
                              Alfa Romeo 159 2,4 Jtdm Q-tronic
                              Citroen C2 1,6 Sensodrive

                              Alfa Romeo 156 GTA Selespeed - EX
                              Alfa Romeo 159 SW 2,4 Jtdm Q-tronic - EX
                              Alfa Romeo 156 2,0 TS Selespeed - EX

                              ....расоф ат, дърта кранта без зоб не пука!

                              Comment


                              • #30
                                Да, и аз съм на това мнение

                                Comment

                                Working...
                                X